Indrė Baltušė
indre@imagine.lt
+370 605 48 367
Indrė Baltušė 14 metų dirba kaip rinkodaros ir komunikacijos konsultantė. Yra ženklodaros ir darbdavio įvaizdžio agentūrų bendrasavininkė, konsultuojanti klientus prekės ženklų identiteto, pozicionavimo, “brand experience” klausimais.
Indrė Baltušė 14 metų dirba kaip rinkodaros ir komunikacijos konsultantė. Yra ženklodaros ir darbdavio įvaizdžio agentūrų bendrasavininkė, konsultuojanti klientus prekės ženklų identiteto, pozicionavimo, “brand experience” klausimais.
Darbą pradėjusi nuo tarptautinio tinklo integruotų komunikacijos projektų Baltijos šalyse valdymo, penkerius metus buvo vienos iš komunikacijos agentūrų partnere, atsakinga už strateginio organizacijų ir prekių ženklų identiteto, integruotos komunikacijos, įvedimo į rinką strategijas ir jų komunikaciją. Indrė turi 10-ties metų mokymų patirtį privačiame ir akademiniame sektoriuose. Sukūrė “Lietuvos žurnalistikos centro” (VU) rinkodaros ir viešųjų ryšių programą, skirtą komunikacijos ir rinkodaros specialistų kvalifikacijos kėlimui ir toliau dėsto prekės ženklo valdymo ir rinkodaros kursus praktikams. Kaip lektorė ir programų autorė yra dirbusi įvairiuose universitetuose (VU, MRU, Vilniaus kolegija, Atomic Garden). Konsultavo tokius klientus kaip Birštono mineraliniai vandenys, Volfas Engelman, Kempinski, ICOR, Northway, Suslavičius-Felix, Vilniaus degtinė, Roche, Caf- feinne Roasters, Vilniaus Paukštynas ir kt.
Aistė Jakimavičiūtė - Bikauskė
aiste@imagine.lt
+370 629 43 481
Aistė Jakimavičiūtė - Bikauskė šiuo metu yra kūrybos vadovė ir vizualinio identiteto kūrimo bei vystymo konsultantė. Dizaino ji mokėsi Lietuvoje ir Suomijoje, įgijo edukologijos magistro laipsnį, domisi kūrybiškumo tyrimais, tikslingu kūrybinio proceso organizavimu ir valdymu.
Aistė Jakimavičiūtė - Bikauskė šiuo metu yra kūrybos vadovė ir vizualinio identiteto kūrimo bei vystymo konsultantė. Dizaino ji mokėsi Lietuvoje ir Suomijoje, įgijo edukologijos magistro laipsnį, domisi kūrybiškumo tyrimais, tikslingu kūrybinio proceso organizavimu ir valdymu. Dalyvauja švietimo projektuose, kurių pagrindinis tikslas - ugdyti vaikų vizualinį suvokimą mokyklose. Turi 4 metų mokymo patirtį, kaip lektorė yra dirbusi Vilniaus Dizaino kolegijoje, Digital Academy, Lietuvos Žurnalistikos centre. Taip pat Aistė - konferencijos apie vizualinę kultūrą “Penketai” , per penkerius metus subūrusią per 20 000 bendraminčių, idėjos autorė ir ilgametė organizatorė. Per aštuonerius metus yra dirbusi su įvairiais prekių ženklais: WePower, Birštono mineraliniai vandenys, Maxima, Alna, Swedbank ir kt.